Για ποιον τουρισμό μιλάμε;…

Τι τουρισμό προσφέρουμε και για ποιον τουρισμό μοχθούμε και τι τουρισμό επιθυμούμε και μας συμφέρει να προσφέρουμε ?
Ο ελληνικός τουρισμός για να επιβιώσει από την οικονομική κρίση θα πρέπει να σταματήσει και να κοιταχτεί κατάματα στον καθρέφτη .

Σήμερα περισσότερο από ποτέ ο τουρισμός στηρίζεται αφενός στον ανταγωνισμό των τιμών αλλά και στην ποιότητα των υπηρεσιών & στον επαγγελματισμό των επιχειρήσεων που τις προσφέρουν.
Πως μπορούμε να ανταγωνιστούμε όμως τιμολογιακά τους άλλους προορισμούς όταν έχουμε ακριβές αεροπορικές και ακτοπλοϊκές συνδέσεις?
Τι τουρισμό επιθυμούμε να προσφέρουμε και σε ποιους όταν τους κοστίζει σε χρήμα και σε χρόνο , περισσότερο το ταξί από αεροδρόμιο – λιμάνι Πειραιά από όσο το ταξίδι Λονδίνο – Αθήνα;
Αλλά από την άλλη στην Ελλάδα παρατηρείται και το εξής παράδοξο , οτι είναι ακριβό είναι και καλό και το αγοράζουμε. Υπάρχει λογική όταν πουλάμε τον καφέ 1,5 ευρώ αλλά πηγαίνουν και τον πίνουν εκεί που κάνει 3 και 4 ευρώ ?
Πώς να διασωθεί ο τουρισμός από τα καμάκια ,που όσο τα πράγματα θα σφίγγουν ,θα βλέπουν τους τουρίστες με ολοένα και πιο αρπακτικές διαθέσεις?
.Δυστυχώς από πολλές πλευρές, το προϊόν ‘ελληνικός τουρισμός’ μοιάζει με το σουρωτήρι που όλοι βάζουν ,εναποθέτουν και αυτό από κάπου χάνει. Και η αλήθεια είναι ότι δεν είναι ανταγωνιστικό ,ενώ έχει όλες τις δυνατότητες για να είναι.
Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία όλοι πρέπει να επιδείξουμε ευθύνη και υπευθυνότητα.
Τα μαγαζιά και τα ξενοδοχεία πρέπει να είναι ανοικτά και να καλοδέχονται όλους όσους μας επιλέξουν για λίγες ή πολλές μέρες διακοπών, ειδάλλως ένας φαύλος κύκλος γεννάται με επώδυνες για όλους μας συνέπειες.
Η αλήθεια όμως είναι ότι ,ότι και να κάνει το Κράτος , ότι και να κάνει ένας τόπος, άντε και να πέσουν οι τιμές στις κατώτερες δυνατές, αν δεν αλλάξει η νοοτροπία μας τίποτα δεν θα αλλάξει.
Μπορεί το χαμόγελο, η ευγένεια ,η καλοσύνη να είναι αληθινά και ανεπιτήδευτα και να πηγάζουν από μέσα μας ?
Μπορούμε να τους προσφέρουμε την περίφημη Παριανή Φιλοξενία του σπιτιού μας ,όταν όλα τα σπίτια ήταν ανοιχτά και πρόθυμα να φιλέψουν τον ταξιδιώτη?
Μπορούμε να σεβόμαστε τους επισκέπτες μας και να είμαστε πρόθυμοι να τους εξυπηρετήσουμε?

Πιστεύω ότι πρέπει να αποβάλουμε τον υπέρμετρο εγωισμό, την πεποίθηση ότι μόνο εμείς είμαστε ο πιο ωραίος τόπος , γιατί πάνω στη γη αυτή δεν είμαστε μόνοι μας και η χρήση του διαδικτύου έχει μειώσει τις αποστάσεις και έχει δώσει στον τουρίστα καταναλωτή αναρίθμητες επιλογές συγκρίσιμες άμεσα μεταξύ τους…
Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, σκληρός και δεν αντιμετωπίζεται σίγουρα με ωχαδερφισμό και σίγουρα δεν αντιμετωπίζεται όταν αναλωνόμαστε με το να βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας αλλά κυρίως εστιάζοντας στον συμφέρον του τόπου μας .

Μπορεί αλήθεια η συλλογική ευθύνη να μετατραπεί σε ατομική και να μη ψάχνουμε για άλλες δικαιολογίες;
Στέλλα Φυρογένη Αντιπαριώτη
http://www.margaritastudios.com

Ετικέτες:, , , , , , , , ,

About Margarita studios

Looking for unforgettable holidays? Looking for a small Greek heaven? Looking for that perfect place? Look close, you will find it here! Discover Margarita!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Life is Suite

It's the Greek friend that everyone would love to have.

Margarita is not just a hotel

It's the Greek friend that everyone would love to have.

Stratos Antipariotis

singer-songwriter-performer

Αρέσει σε %d bloggers: